eduMarketing za eduPodjetnike, mesečne neKonference v živo: mini koraki za maksi rezultate v (spletnem) eduBiznisu

2-urne mreženjsko-edukativne spletne delavnice (v obiliki neKonference) za ponudnike (brezplačnih in plačljivih paketov) na izberi.eDogodek.si.

Kaj nam bo dobra vsebina, če nihče o njej pojma nima!

Samo to, da naredimo (spletni izobraževalni program) ne pomeni, da bojo (udeleženci) prišli.

Zato podpiramo tudi promocijo in organiziramo mreženjsko-edukativne dogodke na področju eduMarketinga za eduPodjetnike. Srečanja so organizirana vsak mesec za 2 polni uri preko Zooma v živo. Izpeljali pa jim bomo v obliki neKonference. Gre za visokointeraktiven format srečanja, ki omogoča, da se med udeleženci izmenja znanje ter mreženje. Verjamem namreč, da je med ponudniki na izberi.eDogodek.si, ki so namenjena tovrstna srečanja, že ogromno izkušenj in znanja, hkrati pa na tak način omogočim, da se nam pridružijo tudi strokovnjaki s posameznih področjih.

2-urna mreženjsko-edukativna srečanja v obliki nekonference

Nekoference se namreč lahko udeležite kot:

  1. nekdo, ki ima vprašanje, ga zanima določena tematika
  2. ali pa kot strokovnjak s področja, ki ga posamezna neKonferenca naslavlja, oz. nekdo, ki nekaj ve o tej temi ali ima svoje izkušnje, ki jih je pripravljen podeliti

Seveda ste znotraj iste nekoference lahko v vlogi tako tistega z vprašnji kot tudi tistega z znanjem in izkušnjami, saj so podteme porazdeljene po sklopih (kot na klasični konferenci).

  • Nekonferenca torej nima agende – ima samo temo srečanja (v naprej določeno tematiko s področja eduMarketinga), srečanje – podteme – pa oblikujete udeleženci glede na svoje želje, potrebe in interese. Tako lahko torej na nekonferenci oblikujete temo s področja, ki vas žuli, in tako od ostalih udeležencev (ali celo strokovnjakov) pridobite znanje, namige, izkušnje … ali pa kot nekdo, ki ima neko strokovno znanje na določenem področju, postavite svojo podtemo, ki se je udeležijo udeleženci, ki jih ta tematika zanima.
  • Nekonference so tudi super format za mreženje in spoznavanje drugih eduPodjetnikov, saj na njih spoznate oz. se predstavite praktično vsem udeležencem (pa naj bo to 10 ljudi ali celo več 100). Tekom izmenjave vaših izkušenj se s soUdeleženci tudi bolje spoznate, izveste, s čim se ukvarjajo oz. oni izvejo več o vas in vašem strokovnem delovanju.

Srečanja facilitiram Maruša (Marija Maruša Jovanović), vodja projekta izberi.eDogodek.si.

Kaj je neKonferenca – izposojena video razlaga v 2-eh minutah

V temle videu res na kratko o metodi odprtega prostora, ki je osnova neKonference (unconference, ang.).

Malce bolj podrobneje o eduMarketing neKonferencah

Podrobneje o tem, kako lahko prispevate na neKonferenci oz. kako lahko na njej soDelujete. Ter kako se čim bolje pripraviti na neKonferenco, da boste res imeli kar največ od nje.

Teme neKonferenc za 2022 

Opomba: z neKonferencami začnemo jeseni 2022. Predviden termin srečanj je 3. ali 4. četrtek v mesecu od 10.00 do 12.00. Tukaj pa predstavljamo predlog tem:

  • Kje, kdaj in kako začeti z eduMarketingom – kaj je prej: kura ali jajce (marketing ali kreiranje izobraževalnega produkta)?
  • Video in grafična orodja (in vizualizacija) v eduMarketingu
  • Poletje – priložnost ali izziv za spletni eduBiznis
  • Email marketing kot orodje za eduPodjetnike
  • Spletne strani kot orodje za moj eduBiznis
  • “Live” (v živo) kot orodje za eduMarketing
  • Organizacija in time manedžment v eduBiznisu (čas za eduMarketing)
  • Socialna omrežja – kateri kanal je najboljši za moj eduMarketing
  • eduPodjetništvo (online eduBiznis) za več/manj ravnovesja v življenju
Povežimo se
izberi.eDogodek.si