Vnos tvojih eDogodkov je BREZPLAČEN, enostaven in vzame le nekaj minut.

Pred prvim vnašanjem preberi več o projektu: čemu je namenjen, kako deluje, kaj ti prinaša, kaj prinaša tvojim udeležencem, katere vrste eDogodkov podpiramo itd.

Prvi vnos eDogodka je sestavljen iz treh korakov:

  1. Vnos eDogodka in opis Ponudnika: kaj točno je treba vpisati, lahko vidiš spodaj v obrazcu. (Preberi si še priporočila Kako objaviti eDogodek)
  2. Potrditev paketa in oddaja naročila: po vpisu eDogodka potrdiš izbrani paket (do 5 eDogodkov za 90 dni brezplačno) ter vneseš svoje podatke.

Vsi nadaljnji vnosi eDogodkov (enkrat ko si registriran uporabnik in imaš naročen naročniški paket) vključujejo samo korak 1.

Po oddaji naročila dobiš na mejl podrobnosti glede samega naročila, eDogodek pa gre v pregled. eDogodek običajno pregledamo v roku 24 ur. Če je vse ok, je eDogodek takrat javno viden (dobiš sporočilo, ko se javno objavi). Če pa je potrebna dopolnitev, pa se ti oglasimo preko mejla ter te pozovemo k dopolnitvi.

Podrobnosti eDogodka

Največja velikost slike: 2 MB.

Podatki o ponudniku

Če vpisuješ eDogodek prvič ali če želiš dodati še kakšnega organizatorja, lahko to storiš tukaj
Povežimo se
izberi.eDogodek.si